tisdag 6 september 2011

A woman is as old as she looks before breakfast

Godmorgon gott folk. Idag är jag astrött! Typiskt att vi går långdag även idag då. Och vi har löptest idag. Vi ska springa typ, lite mindre än 2 km kanske? På 8 minuter ska jag klara det för att få MVG. Tror jag kommer vara så illa tvungen att välja bort det momentet sen. Men då måste jag ha MVG i alla andra moment, och det är jag inte säker på att jag har. Men jag hoppas på det. Annars blir det knivigt. Jaja, jag har ju hela trean på mig!

Idag lär ju dagen bli lika som den var igår. Komma hem fem efter skolan. Äta middag direkt. Sen dator tills idol började, och sen duscha och sova.

Jo såg ni han ryssen på idol då? Electropop. Haha, fattar inte att han gick vidare! Men låten fastnade på huvudet iaf! Haha, det var det roligaste hittills iaf. Jag kanske lyckas länka han i det här inlägget, ska försöka :)

Oleg%20g%C3%B6r%20succ%C3%A9%20med%20Electropop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar