fredag 2 september 2011

Slapp men seg dag

Vi har bara haft stalltjänst hela morgonen för vi hade ingen lärare. Sen kollade vi när dom andra red för det fanns inget att göra. Och sen åt vi lunch, tjockpannkaka. Efter lunchen var det bara att byta om, för då skulle vi till skolan och ha Engelska B. Och det var ju en onödig lektion kan jag lova! Vi fick skriva ett litet brev om oss själva, och sen gå igenom några ord som jag inte har en aning om vad dom betyder. Det märks att vi hade en riktigt dålig lärare i Engelska A, för vi kan ju ingenting jämfört med de andra treorna på Torsta.

Efter middagen så ska ju jag till stallet och ta in hästar. Och Alex ska följa med, haha. Kan ju bli kul och se han i ett stall! Och nej dom kommer inte bita dig Alex ;) Dom är så snälla så, och du ska inte få ha nåt med den suuura att göra, haha. Men det kommer gå så bra så, haha.

Nu ska jag ta mig en dusch, och sen blir det väl sitta vid datorn tills det är middag.

Ojdå, jag glömde publicera. Nu har jag tagit en dusch i alla fall. Huuungrig är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar