torsdag 8 september 2011

Slut i hela kroppen

Jag är helt ärligt talat slut i hela kroppen efter dagens ridpass på skolan. Fick rida Toppen. Jag har ridit han en gång förut, och jag antar att hela klassen kan intyga om hur jävla illa det såg ut, haha. Visst, idag såg det inte perfekt ut, men jag kan tänka mig att det var en jävla skillnad motför förra gången. Jag har skavsår i fingrarna och är trött i benen som satan. Kommer ha träningsvärk precis överallt imorn, men jag är fan i mej nöjd.

Mindre nöjd är jag över att jag ska ha samma häst imorn, men då har vi Anna-Lena som ridlärare. Och jag kan inte rida den där hästen utan Ann-Sofies hjälp. Plus att vi ska ha markarbete, så vi får ju se hur det går. Skit samma om Toppen kommer gå med huvudet i ena hörnet och bakdelen i andra hörnet, för jaa, så lång kan han kännas ibland när jag rider han. Ann-Sofie kommer ändå inte se mig, och det är väl huvudsaken, det är ju hon som sätter betygen haha. Nej men jag rider väl inte bara för betygens skull, men med den där hästen så har jag inte så höga förhoppningar eftersom jag inte har några muskler. Skitnöjd över dagens ridpass i alla fall.

Nu ska jag få Kristian att slita sig från tv-spelet så får vi hitta på nåt. Jag var väl inte vidare social jag heller för den delen som satt mig vid datorn på en gång här för att jag var tvungen att blogga, för jag hann inte göra det hemma. Haha, bloggberoende?

Och Kristian har såklart ingen rolig bild att lägga ut, så det får bli tomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar