lördag 10 september 2011

Mina piercingar

Tänkte visa dom piercings jag har :)
I naveln gjorde jag när jag var 14-15 år tror jag. Jag var jättenervös innan för Marielle sa att det gjorde jätteont. Men när jag väl skulle ta så förväntade jag mig ju det värsta, så det var faktiskt inte så farligt. Det var verkligen värt det i alla fall!
Dom två där i övre örat kändes inte ett dugg om jag ska vara ärlig. Killen som tog det höll ju först på och rengjorde och höll på massor, och sen helt plötsligt var det ett hål där. Jag var inte alls beredd, men det kändes inte i alla fall.
Den i den där pluppen gjorde ondast kan jag säga iaf! Hon gjorde den ju så långsamt för att inte sticka mig när hon väl var igenom. Så det tog sån tid. Men när det var klart så var det ju klart i alla fall. Och den bakre av dom vanliga hålen har Marielle gjort. Haha. Jag har gjort alla på salong utom det hålet. Och Marielle som är rädd för blod var väl inte det smartaste draget. Hon blundade när hon stack hålet. Och sen skrek vi båda rätt ut och blodet bara rann, hahaha. Ni kan ju tänka er vad våra pappa och Anneli blev rädda då. Haha. Dom sitter i vardagsrummet och hör oss skrika rätt ut. Och Marielle kommer och skriker att hon behöver papper för det blöder, haha. Ja det var ju en erfarenhet det med. Och det var ett helvete att läka. Men det gick ju bra det med!

1 kommentar: