fredag 23 september 2011

Jobb

Fick precis ett samtal om jag kunde jobba nån timme på kondis imorn. Och det gör jag gärna, för jag är tamefan pank nu. Och snart måste jag väl betala 1000 kr till kryssningen. Så imorn består min dag av, först fixa stallet på morgonen, ut med hästarna och mocka och fixa, så allt är klart när jag ändå håller på. Sen hem och duscha och kanske sova en stund till, haha. Sen upp på kondis och städa i nån timme, och hjälpa till där. Sen hem, laga middag, ut i stallet igen, ta in hästarna, och sen kan jag ta det lugnt. Till kl 9 då jag ska natta dom. Blir en mysig dag imorn hoppas jag. Bara strosa omkring i stallet och mysa på, haha.

Har varit duktig idag och mockat ut kaninens bur och bytt spån också. Också vägde jag upp hö för imorgon också, så slipper jag det imorn. Ja det var så mysigt att vara i stallet idag faktiskt, när jag väl tog mig dit. Blev faktiskt piggare när jag väl gjorde nånting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar