tisdag 20 september 2011

Te

Sitter med en kopp te nu och väntar på att idol ska börja. Kom då och tänka på att jag inte bloggat idag.

Kan ju berätta att jag aldrig varit så trött som jag var idag på skolan. Mådde även illa idag. Men det gick väl över till lunch nån gång. Sen spelade vi brännboll, och jäklar vilken grym klass vi är på brännboll! Vi ska vinna på temadagen på torsdag!

Sen for jag hem, fick skjuts av Elin till stan och där träffade jag Emma som fick skjuts av Erica.

Åkte då hem direkt, sov på bussen för jag var så trött. Sen när jag kom hem kollade jag på idol sen igår. Missade ju det när jag var på dans.

Sen gick jag till stallet, för Carina skulle visa vad dom fick för kraftfoder. Eftersom jag ska ha stallet tors-mån nu.

Efter det blev det middag och duschen. Och nu har jag nyss kollat lite vad vi har för läxor, men jag blev så opepp för vi har verkligen huuur mycket som helst. Vet inte vart jag ska börja. Och där jag tänkte börja, där hade jag glömt boken jag behövde på skolan. Så jag sket i allt. Tog en kopp te i stället. Och nu är det dags för idol. Tar det kanske imorn i stället. Om jag orkar. Annars tar jag det i helgen, har ju inte så mycket för mig så.

IDOOOL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar