torsdag 1 september 2011

Spöken överallt

Jag har ju varit iväg på en tur med Parad nu. Och jag lovar er, var tionde meter såg han ett spöke. Och såklart skulle det hända massa saker bara för han var så fjantig och rädd för allt. Typ som att det skulle stå massa nya saker hela tiden överallt. Och som att det skulle stå nån gubbe och plocka bär inne i höggräset. Så det var ju skitläskigt. Och flera gånger blev han rädd för marken typ när man kunde stå still, eller bara skritta. Så tvårnitade han och kollade rakt ner i marken, haha. Eller på det stället där han alltid har spöken, där var det ju extra roligt att hoppa runt. Brukar alltid galoppera där också. Så jag tog ett rejält mantag och hoppades på det bästa. Helt otroligt att jag satt kvar hela tiden!

Nu har jag nyss duschat. Och jag är svinhungrig, så jag ska väl ta och äta middag nu. Hörde precis Marielle säga att hon inte är så hungrig nu i alla fall. Så jag orkar inte vänta på henne, utan äter väl själv då, haha.

Mitt knä mår fortfarande inte bra. Känner alltid av det lite när jag rider. Och nu har jag ridit två gånger idag, varav en riktigt seriöst. Så mitt knä mår inte ett dugg bra! Jaja, jag överlever nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar