tisdag 6 september 2011

Naiiiils


Har precis målat naglarna, så nu måste jag typ vara vaken en timme till. För att det riktigt ska torka, och för att det inte ska bli ränder från lakanen. Blev grå-glittriga. Woooow.


Imorn är det onsdag, men känns typ som fredag. Min mobil borde komma imorn också! För det stod 1-3 dagar, och imorn är tredje dagen. Fan vad kul då!

Ehm, vad har jag mer att berätta? Jo jag har kollat på idol ikväll med, var väl nån bra ikväll med. Jo juste, hon som leddes in med ögonbindel! Linna? Linnea hette hon! Asduktig ju, och gullig! Dock så trodde jag det var en kille först, men duktig var hon!

Var ju tvungen att köpa ett nytt register till min pärm också! Hade ju köpt ett med fem blad. Eftersom förra året hade vi kanske bara fyra skriftliga ämnen. Men nu har jag redan åtta ämnen jag behöver anteckna i. Så jag köpte ett nytt register med tolv flikar, så nu får det fan duga! Köpte också en plastficka att ha i pärmen. För alla lärare är ju inte så duktig på att göra hål i papperen. Fick även Emma till att köpa en pärm. Haha, duktig hon är då!

Nej men godnatt på er. Ha en bra dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar