fredag 23 september 2011

Fotografering

Idag har vi blivit fotad med hästarna på skolan. Först skulle jag, Arvid och Erica visa dom hästar som inte skulle ridas. Dom skulle såklart vara knoppade. Sen skulle alla rida uppe på utebanan. Knoppade skulle alla hästar vara, och finfina. Tyckte jag var snabb som faktiskt hann göra iordning och knoppa två hästar under den tiden som alla andra typ skulle göra iordning en, eller ja, lite segare var jag väl, men ändå.. Börjar bli duktig på att knoppa också tror jag, hyfsad snabb i alla fall.

Hoppas dom blev ganska fina ändå bilderna när vi red. Stiligt klädd var vi i alla fall.

Sen efter lunchen så fick vi tårta av Ann-Sofie och kaka av Anna-Lena. Tårtan fick vi för att hon tyckte vi va så gulliga som hade gjort den där tröjan. Haha, snäll hon är!

Nu ska jag väl snart ut i stallet en sväng och blötlägga och mocka och så, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Är inte ett dugg pepp på nånting, vill typ bara lägga mig och sova framför en film eller nåt. Orkar inte fräscha upp mig heller, eller byta från stallkläderna.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar