onsdag 7 september 2011

Projektarbete

Sitter nu och har projektarbete på skolan. Vi tänkte ju göra en film förut, men dom som jag skulle göra den med trodde inte det skulle gå nå bra, så vi sket i det. Istället fick jag planera om lite snabbt. Så jag ska träna Parad och Crusse i dressyr. Och lära dom lite mer. För det är ju nåt Carina ändå ville att jag skulle göra. Så det kan ju bli en utmaning. I alla fall med Crusse som är gammal travare och stel som en pinne haha. Parad kan ju lite sen innan, men jag måste ju finslipa det lite. Han är det väl lite lättare att jobba med, eftersom han kan grunderna lite i alla fall.

Ja vi får se hur det går det här. Hoppas på ett MVG såklart! Hahahah. Men det lär jag ju vara tvungen att jobba för att få.

Nu är det väl snart frukt, halv 10 får vi frukt. Sen har vi typ projekt och företagande. Tycker det verkar som ett exakt likadant ämne som projektarbete och som småföretagande. Så vi har typ tre stycken ämnen som jag blandar ihop, och tycker är typ samma sak. Efter det är det lunch, och sen Samhälle. Sen slutar jag.

När jag har slutat så ska jag väl gå på stan en stund med Emma typ. Och sen blir det att möta upp Alex. Vi funderade på att äta på Kina idag! Fan vad gott! Det var längesen jag åt på kina har jag för mig, men jävligt sugen är jag på kinamat iaf.

We are nearer loving those who hate us than those who love us more than we wish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar