lördag 24 september 2011

Usch

Har precis tvingat i Kalle en avmaskningstablett. Man känner sig så elak när man öppnar munnen och trycker ner en tablett, och sen håller igen munnen så han tvingas svälja den. Men det måste ju göras. Haha tur att mamma har mig, för jag tror inte hon skulle vilja göra det, haha.

Har varit och stökat på i stallet nu på morgonen. Försov mig typ en kvart, men det gör nog inte så mycket. Var supermysigt i stallet imorse, så jag satt ett tag och gosade med kaninen också.

Nu ska jag väl snart ta mig en dusch, och se hur mitt hår ser ut när jag fixar det själv. Och sen ska jag upp och jobba också. Men det är inte förnst kl 12. Får väl ta och äta nån lunch innan. Sen skulle Alex komma en sväng tror jag.

Vi får se när jag skriver igen. Blir nog nåt inlägg sen igen. Nu-duschen.

1 kommentar: