söndag 18 september 2011

Leave sooner, drive slower, live longer

Har övningskört idag igen. Körde ju till pappa och lämnade Linnea där. Sen körde jag till ica och köpte en sallad som jag kan ha till middag imorn. Den vägen kan jag verkligen nästan utantill. Mellan ica och mellan pappa och hem. Dit kör jag ofta. Men det är för det är så enkelt att om man behöver handla nåt eller hämta nåt hos pappa så kan jag lika gärna köra, bara för att. Blir ju nästan aldrig att jag är ute och kör med mamma såhär seriöst. Att jag ska träna på att typ parkera och sånt. Men det blir väl snart det med. Om inte så blir det ju på körskolan i alla fall. Det här ska nog gå bra det. Ska ha mitt körkort så fort jag fyller 18! :)

Nu ska jag snacka lite med Marielle på facebook. Och sen ikväll blir det idol! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar