tisdag 13 september 2011

Idooool

Tänkte skynda mig och skriva ett inlägg innan idol såhär. Klockan är fem i och jag ska hinna fixa nåt gott och äta medan jag kollar.

Kan säga att dagen gått bra. Jag har jobbat på bra på skolan faktiskt. Har insett att jag behöver knäpptyst för att det ska gå framåt. Vart tog koncentrationsförmågan vägen egentligen? Jobbigt att inte kunna tänka så fort nån råkar säga ens ett ord.

Vi gymmade på idrotten idag, jag är typ slut i hela kroppen, haha. Jag har verkligen inga muskler heller har jag märkt.

Ikväll har jag försökt hämta ut våra klasströjor. Men det gick inte av nån anledning. Så jag ska vänta tills jag får nåt mer papper hemskickat. Haha, fan vad segt asså!
Sen har jag varit i tvättstugan en hel del ikväll också. Hade typ iiiinga rena kläder och fick typ panik.

Imorn går vi bara till 2 och det känns superskönt! Får se vad jag gör. Borde typ plugga och så, men jag är lat. Också har jag faktiskt mina böcker på skolan, dom flesta iaf.

Oj nu är kl 20! IDOOOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar