söndag 4 september 2011

Moooobil

Jag och Marielle tog bilen och for in till Lillänge. Jag tänkte ju köpa mig en mobil där. Men när jag såg att den var typ 500 kr dyrare där än om jag skulle beställa den på internet från samma affär så ångrade jag mig. Men nu när jag kom hem så beställde jag den på en gång, och nu är den betalad och klar. Härligt!

Istället så hade vi en liten shoppingrunda där. Jag köpte i alla fall röd hårfärg, så nu jävlar ska jag bli rödhårig, haha. Orkar inte vänta på en frisörtid. Så då blir det ju bara billigare om jag bara behöver klippa mig hos frisör sen.

Jag hoppas bara att det blir bra! Så jag inte får typ ljusrosa hår eller nåt. Det vore ju snyggt, eller hur?! Nej, men det borde bli bra hoppas jag. Annars får jag väl springa till ica och köpa nån vanlig brun eller nåt då. För blir det misslyckat så kan jag ju inte visa mig så på skolan.

Choklad köpte jag också, så ni kan ju gissa vad jag gör nu. Jo svullar choklad!

Nej nu ska jag simsa lite tills det är middag. Puss på er!

1 kommentar: