fredag 9 september 2011

Life is the game that must be played

Jag vet inte vad jag ska skriva. Vill inte skriva nåt om mina tankar och funderingar just nu, så jag kan berätta vad dagen kommer bestå av.

Vi ska ha stalltjänst nu på morgonen. Efter det ska vi ju rida för Anna-Lena. Kan ju bli intressant, eftersom vi inte ridit för henne förut. Sen är det ju lunch, och sen ska jag åka till skolan. För då ska vi ha Engelska B. Men jag har en känsla av att Arvid dissar mig idag igen. Har för mig det. Så då blir det bara jag, Malin och Rebecka från min klass. Det är ju en sak som är segt, att knappt nån från klassen läser det.

Nu ska jag ta och försöka skicka iväg nåt sms till Emma för att se om jag får vänta ensam vid sibylla idag med.

Jo juste, träningsvärk har jag precis överallt som jag var rädd för. Och ändå stretchade jag, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar