onsdag 22 februari 2012

Taggad för prov?

-Nej inte ett dugg.

Nu har vi Religionsprov på morgonen. Pluggar på bussen in sen kan jag det. Sen gör man provet lite snabbt, och sen far vi på stan. Emma får fan hålla mig sällskap till min körlektion kl 13! Haha, eller iaf en stund.

Jo jag har ju körlektion. Har lite ångest över att jag inte pluggat nåt sen sist. Och inte kört nåt heller för den delen. Men jag tror inte ens jag fick nån läxa på vad jag skulle göra. Jaja, det får väl gå som det går.

Nu har jag precis proppat i mig två mackor. Första gången på länge som jag faktiskt var hungrig och fick i mig 2 mackor! Annars brukar jag inte ens vara hungrig, men pressar i mig en macka bara för att äta.

Favoritbyxorna är på nu, så då borde väl provet gå bra? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar