onsdag 15 februari 2012

Förkyld

Varje gång jag nyser får jag typ kramp i bröstkorgen. Haha det är skitjobbigt, för jag nyser typ hela tiden!

Nu var jag påväg att skriva ett inlägg som skulle låta typ som om att en förkylning är dödlig, och som om ingen har varit förkyld förut. Men jag skippade det.
Dock är jag sjuk väldigt sällan. Och det krävs rätt mycket för att jag ska stanna hemma från skolan. Har jag feber brukar jag ta mig en ipren och gå på skolan ändå. För jag vill inte missa nåt viktigt.
Men idag var det så att jag är vääääldigt förkyld. Och eftersom vi hade bara en lektion där vi endast skulle kolla på film så tyckte jag det var bäst att stanna hemma.
Speciellt med tanke på att jag både har en redovisning och världens jäkla prov imorn. Ett prov som är jätteviktigt. Så tänkte jag att jag kunde ligga hemma och plugga på det. Det kändes viktigare. Och förhoppningsvis bli lite friskare tills imorn så jag orkar rida!

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite. Och äta choklad och gelehjärtan och dricka saft! Bästa botemedlet!

3 kommentarer:

  1. Sv: Du ska bara veta hur mycket en sådan där kommentar gör en på så bra humör! Tack så jättemycket för din åsikt, jag blev superglad att höra att det är någon som inte tycker att jag "sminkar sönder" mig iallafall. Haha
    Så, tack så mycket. och detsamma, du är otroligt fin Julia!

    SvaraRadera