måndag 27 februari 2012

Måndag igen

Ja då var det måndag igen. Sovmorgon till efter lunch som vanligt. Men jag skippade att åka in på körskolan och plugga idag. Sov ut istället. Det var skönt.

Åkte in till skolan och hade ett prov. Sen hade vi projekt och företagande, och sist men inte minst Engelska. På engelskan pratade jag lite om en bok jag hade läst (inte). Förhoppningsvis så pladdrade jag inte bara på om samma sak hela tiden, haha.

Sen träffade jag Malin och Micke en sväng på stan, dom är så söta tsm! Kristian hann jag träffa en stund också. Sen satt jag med Alex en stund på gouter medan han åt, snodde lite chips av han, haha.

Och nu är jag hemma och har precis ätit middag, fiskbullar och potatis. Mums!

Snart bär det iväg på buggkurs. Kul,kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar