lördag 18 februari 2012

Helg

Det är så skönt med helg! Men gillar inte lördagskvällar då man bara sitter hemma. Känns som att man bara slösar bort helgen. Och sen när man vaknar på söndagen så får man ångest inför att det snart är skola.

Det gick bra att rida iaf! Vi tog en runda på 15 km. Varav 12km i trav/galopp. Mest galopp för mig, men även lite trav. Carina höll sig i trav hela tiden då Crusse inte kan galoppera. Det var så härligt! Och Parad var så glad! Det är så härligt när man ligger i galopp och Carina i trav och det kommer en uppförsbacke. Då kör vi race upp! Och jäklar vad fort det går! Crusse som är en gammal travare travar så jäkla fort. Medan jag galopperar i full fart bredvid. Det går så jäkla fort! Åååh vad kul det är! Hihihi

Nu ska vi se vad kvällen har att bjuda på? En film kanske? Har ju sagt till mig själv att jag ska se Hachiko nån dag. Men jag gruvar mig och skjuter upp det, för alla säger att den är så sorglig, haha. Kanske blir den ikväll då :)


Snäll jag var som bjöd på en bild idag också! Dock en suddig webbkamerabild, men skit samma. Vet inte varför min webbkamera har blivit så suddig!

2 kommentarer:

  1. MEN SE TILL ATT GÖRA NÅGOT PÅ LÖRDAGARNA DÅ! INTE SÅ SVÅRT ! :P

    SvaraRadera
  2. Hej hoppas du mår bra :)
    kolla gärna min blogg,kram!

    SvaraRadera