tisdag 21 februari 2012

Buggkurs

Igårkväll var det ju buggkurs igen. Det är ju rätt kul, när man dansar med vissa personer. Men vi som gått ungdomskurs innan har lärt oss alldeles för mycket! Medan dom som gått vuxenkursen har lärt sig alldeles för lite enligt min smak. Så hittills på kursen ska vi ha lärt oss kanske tre saker. Den första har jag redan lärt mig ute på dans. Den andra och tredje fick vi lära oss i ungdomskursen. Vi är för bra helt enkelt. Men det är väl alltid roligt att träna grunder... Jo men det är bra att kunna grunderna bra, men man vill ju lära sig allt innan man går tillbaka och tränar grunder.
Nackdelen är ju att man måste ha gått den här kursen för att kunna gå en svårare sen. Så det är väl bara att stå ut resten av tiden. Vem vet, vi kanske får lära oss massa nytt senare i kursen.
Och det är ju faktiskt kul när man känner några där. Dom är så trevliga allihopa!

Jag kom i alla fall hem vid 23 igår, och då skyndade jag mig att ta en dusch och lite kvällsfika. Kom väl i säng vid halv tolv. Och det är alldeles för sent för mig egentligen, men se på fan, jag är ju uppe nu ändå.

Näe nu ska jag ta och ralla till bussen. Skriver väl nåt intressant nån dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar