lördag 11 februari 2012

Hunnit med mycket idag!

Klev ju upp kl halv 8 efter ca 4 timmars sömn. Var iväg och red. Tre timmar senare är jag hemma, äter lunch osv. Sen ville Marielle ha med mig till stan, så då var det bara att hoppa in i duschen, då hon skulle åka med pappa och Anneli som säkert var på g. Duschade, klädde på mig, sminkade mig och torkade håret på väldigt kort tid. Sen bar det av till stan, astrött! Vi gick inte så länge, jag hittade ett par svarta jeans som jag i sista sekund ångrade mig och köpte dom inte. Sparade ju pengar, men jag skulle behöva ett par svarta jeans! Jaja, jag överlever nog :)
Sen for vi förbi ICA på vägen hem, köpte 4 för 20, alltså godis. Kom hem, sov två timmar för jag var så jävla trött. Vaknade och det var mörkt ute. Så jag fick panik att jag hade sovit bort hela kvällen, men det hade jag ju inte.
Vaknade ca 16:55, och 17:00 var det middag, perfekt! Sen har jag kollat på film med Linnea, och bara tagit det lugnt!

Ja, det var min dag haha! Jag börjar typ redan bli trött igen! Men jag ska hålla mig vaken ett bra tag till. Så jag ska hälla i mig lite dricka, ta nån godis, och få i mig massa socker, kanske starta en film till. Men då är det ju rätt stor risk att jag somnar!

1 kommentar:

  1. hej!

    Nu kör jag igång "Gissa Kändisen" på min blogg!
    Kika in där ifall du vill vara med, om du vinner så länkar jag din blogg :)

    Kram ^^

    SvaraRadera