lördag 25 februari 2012

Dans, hästar och tårta

Igårkväll var det ju dans. Jag hade riktigt kul faktiskt! Dock var det hur mycket folk som helst, så man blev rätt trött på en gång. Men jag dansade rätt mycket ändå! Och de danser jag dansade var bra iaf! Det var en lyckad danskväll iaf, och den spenderades mest med Malin, Micke, Alex och Mimmi typ. Trevligt trevlig.

Idag vaknade jag vid 11 kanske. Och då gick jag iväg och red. Det blev en långtur ala distansträning på ca 18 km. Varav 15 km trav/galopp. Så härligt så! Och solen lyste och värmde riktigt bra. Dock lite blåsigt, men det är det ju alltid när vi rider så, haha.

Efter jag hade ridit så var det typ dags för middag. Farmor var här också eftersom Linnea fyller år idag. Och sen blev det såklart tårta och kakor!

Nu ligger jag i sängen nere på mitt rum och typ kollar Facebook på mobilen osv. För Linnea har några kompisar här som fikar och så. Så jag tänkte att dom kunde få vara ifred lite. Och trött blev jag också! Haha.

Så det här inlägget är skrivit från mobilen! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar