lördag 11 februari 2012

Morsning korsning

Har nyss tagit mig upp ur sängen och fått i mig lite frukost. Blev ca 4 timmars sömn inatt, men det var det nog värt! Ja nu ställde jag ju väckarn för jag ska iväg och rida. Och det orkar man väl alltid pallra sig upp för! Får väl sova lite när jag kommer hem sen då, om jag är trött.

Fick bli rostade mackor med ost och marmelad och ett glas oboy till frukost. Gott det!
Och idag ska jag till och med ha täckbyxor när jag rider, hade inte det sist. Jag har ju som satt en köldgräns på -10 innan jag tar på mig täckbyxorna. Men sist jag red så var det väl strax under 10, men sen så blev det mest bara skritt, plus att det blåste, så det var väl inte så smart. Så idag får det bli täckbyxor! Haha.

Imorn så konfirmerar sig Linnea också, det ska väl bli kul och se! Och sen blir det smörgåstårta och kladdkaka har jag hört ryktas om!

Nej nu ska jag borsta tänderna och pallra mig iväg! :)

2 kommentarer: