torsdag 23 februari 2012

Ååh vad kul det var igår!

Jag var på medlemskvällen med buggen igårkväll. Och guuuuud vad kul jag hade! Hittade en att dansa med det första jag gjorde när jag kom dit. Vi dansade bra nog länge, innan det hann komma lite folk. Men fan vad kul det var. Han lärde mig en ny sak som var häftig också. Och han gjorde svängar med mig som jag aldrig gjort förr, men han förde så bra så jag bara gick på, haha. Ååh vad kul det var!

Ja nu sitter jag här, ställde väckarklockan typ en timme för tidigt haha. Hade kvar den på kl 6 som alla andra dagar. Och när jag väl kom upp och kom på att jag inte behöver äta frukost, eftersom vi får det på Vålbacken. Så kollade jag på klockan och insåg att jag inte behövde gå än på ett bra tag! Så jag slösar väl min tid här nu då.

Jag borde verkligen börja plugga på nåt av alla proven vi har nästa vecka! Ååh, jag kan inget.
Mån: Samhälle
Tis: Friluftsdag(tack gode gud)
Ons: Ledig, gjorde provet den här veckan istället.
Tors: Hästskötarexamen från 08- 17
Fre: Redovisa en engelskbok som jag (inte) har läst.

Var det bara två prov? :O Haha ja men dåså! Men hästskötarexamen borde jag börja plugga på iaf. Kan ju inga sjukdomar t.ex och borde plugga mer foder! Och sen allt allmänt om hästar kan jag nog inte! Fan då!

Ville bara inflika ett grattis till kronprinsessan Viktoria, som fick sig en egen prinsessa inatt :)

1 kommentar: