onsdag 31 augusti 2011

Time for school

Dagens outfit fick bli en webcambild. Svarta jeans och body, på det
kommer jag ha en jeansjacka och en svart mysig halsduk.
Fan vilken bra morgon! Vaknade av ett sms en minut innan väckarklockan skulle ringa. Mamma som önskade mig en bra dag, första dagen i trean! Så jag klev upp på direkten, var faktiskt inge trött alls. Klädde på mig, sminkade mig. Sen tänkte jag att det tar väl en halvtimme för mig att äta frukost, så det är bäst jag börjar. Men jag mådde knappt nå illa. Åt två mackor till och med. Och ett glas oboy till det. Tror det var sockret i oboyen som gjorde att jag mår bra! Härligt, hoppas det fortsätter såhär varje dag nu.

Idag börjar jag trean, kan ni förstå det? TREAN. Det här året kommer gå fort, och vips så har jag tagit studenten! Börjar bli lite skrämmande.

Antagligen så har många av er redan börjat skolan i måndags. Men ni får ha en bra dag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar