måndag 22 augusti 2011

There is just one life for each of us: our own.

Imorn ska jag boka klipptid. Hade tänkt att klippa upp mitt hår lite mer. Eftersom jag har lockigt hår så ser det så konstigt ut nu när det inte är uppklippt så mycket. Det blir så tungt, och lockarna tyngs ner, så dom hamnar i topparna typ. Och det är inte vidare snyggt.

Sen vill jag tona mitt hår typ rött också. Men det ska jag inte göra hos en frisör. Tycker det är ovärt när man kan  köpa en toning på nån vanlig affär, också kan väl Marielle stoppa i färgen i håret mitt. Kostar ju så mycket hos en frisör, och jag får det aldrig som jag vill ha det där ändå. Jag vill ha det väldigt mörkrött. Men ändå inte helt klarrött, utan det ska ju som vara lite brunt i.

Typ den här färgen vill jag ha! Men svårt att veta vilken färg man ska köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar