måndag 22 augusti 2011

Fast Five



Eftersom jag aldrig såg den på bio så tog jag och laddade ner den nu. Jag och Marielle har svullat chips och dipp, medan vi kollat på den här bra filmen! Ni som inte sett den borde göra det. Men jag antar att jag är lite efter, så jag hoppas att ni alla redan har sett den. Marielle var ju så galen så hon såg den på bio två gånger.

Jag skulle inte tacka nej till nån av bilarna som visas på den här filmen! Och jag skulle vilja lära mig köra så bra. Nån frivillig som vill lära mig? Wroooom.

Imorn blir det att hitta på nåt med Marielle, Ebba och Sara. Vi har inte kommit på vad än, men ni får säkert veta det imorn. Ebba hämtar upp oss. Så härligt att typ alla mina vänner har körkort nu! Bara mitt som saknas.

Nu ska jag snart ta och sova, så vi hörs imorgon! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar