tisdag 23 augusti 2011

Behöver hjälp!

Okej, nu behöver jag hjälp! Vad ska jag köpa för mobil när jag väl ska köpa en?


HTC Incredible S
Kostar ca 3500 kr



Iphone 4/5
Många säger att det inte kommer bli så stor skillnad från fyran till femman. Men det känns ju som att om man väl ska köpa en iphone så borde man vänta tills femman kommer ut.
Fyran kan man få för ca 6000 nu, medan femman lär ju kosta runt 8-9000. Det är väldigt mycket pengar, men jag skulle gärna vilja ha en iphone. Dock säger många att skärmen spricker.


LG Optimus 3D
Kostar ca 4800 kr. Och den har 3D funktion vilket verkar häftigt. Men det känns som att eftersom det är bland dom första mobilerna med 3D funktion så borde den inte vara så bra. Undrar om det är mer värt att vänta tills alla börjar utveckla 3D bättre på mobiler. För det lär ju nyare mobiler ska ha.

Det är några jag funderar på. Och jag vill väldigt gärna ha en iphone, men vet inte om det verkligen är värt alla pengar. Har ni nåt tips på nån annan bra? Eller vet ni nåt dåligt om dom här som jag borde veta innan jag köper nån? Behöver all hjälp jag kan få!

1 kommentar:

  1. Samsung Galaxy S2 utan konkurrens. Jag har "bara" ettan men är sjukt nöjd! Finns ingen bättre jag lovar!

    SvaraRadera