fredag 26 augusti 2011

Lårgång

Om ni vill ha garanterad träningsvärk i rumpa och lår så är lårgång perfekt för er. Jag och Marielle gick knappt 80-100 steg med lårgång, och sen orkade jag ju knappt gå hem. Det tar verkligen riktigt bra!

För er som inte vet hur man gör så ska jag försöka mig på en förklaring. Man tar ett lite längre steg, och sen böjer man det bakre benet tills det snuddar backen och sen upp igen och byta ben. Också går du så tills du håller på att dö. Sen går du vanligt ett tag. Och sen tills du håller på att dö igen. Också fortsätter du så, tills du verkligen inte kan ta ett steg till i lårgång. Haha. Garanterad träningsvärk dagen efter! Ni får sån träningsvärk så ni typ måste ha hjälp med att gå på toa.

Men jag vill ha ett J.Lo-ass. Så jag får nog kämpa på bra mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar