onsdag 31 augusti 2011

Första dagen avklarad

Har klarat av min första dag som en av dom största på skolan. Känns bra.
Vi började med vanliga lektioner direkt. Förutom att alla lärare vill veta vad man har gjort på sommarlovet först. Segt att sitta och berätta för alla.

Det har varit roligt att träffa alla igen också! Och det är faktiskt skönt att vara tillbaka till skolan. I år har jag satt höga mål på mig själv, jag ska ha riiiktigt bra betyg. Samtidigt som jag ska hinna ta körkortet på sidan av också. Ska se till att jobba på bra faktiskt. Och försöka få det undangjort på skolan om det går.

Ann-Sofie sa ett bra tips idag. Plugga en halvtimme om dagen. Vad gör det om jag har en halvtimme mindre framför datorn varje dag liksom? Det är ju ingenting. Men om jag pluggar en halvtimme varje dag så kommer jag garanterat vara förberedd inför prov. Bra va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar