onsdag 24 augusti 2011

13 km

Saknar dom små kattungarna!
Har varit ute på en tur med hästarna. Vi red upp i Grytan och runt i skogen där. Ååh så härlig tur det var! Jag red i bara t-shirt och jag frös faktiskt inte. Kan tänka mig att det var sista gången den här sommaren som jag kunde rida så avklätt. Parad var så rolig att rida idag. Han var pigg, men ändå så att det gick att kontrollera. Han lyssnade så fint på mig, och det var verkligen härligt att rida idag. Ska rida på lördag igen. Kliver upp tidigt och rider redan halv 10 på morgonen. Måste ju ändå börja vänja mig lite att kliva upp i någorlunda tid.

Jag vet att jag borde skaffa mig en kamera. En som jag kan ta med mig överallt, tex när jag rider. Har nog inte en enda bild på mig när jag rider känner jag, och inte på mig och nån häst heller. Tråkigt nog. Det är ju sånt man vill ha som man kan visa för barnbarnen sen. Haha. Får ta och fixa mig lite bilder, eller en kamera.

Nu har jag precis duschat. Det var så härligt! Och jag tog en sån här lång dusch som man behöver ibland. Känner mig så fräsch efteråt. Både rakat benen och haft hårinpackning. Nu känner jag mig fräsch igen! Härligt.

Hade tänkt att kolla om det är nåt bra på teven ikväll. Antingen en film eller nån serie. Det är så mysigt nu när det börjar bli lite höstväder. Eller ja, det börjar ju bli mörkt på kvällarna. Då är det mysigt att sitta vid teven med en kopp te.

1 kommentar:

  1. Sv: inte vad jag vet. Har ju en galaxy S utan tvåa och den ser ut som ny trots att den åkt i backen någon gång.

    SvaraRadera