tisdag 23 augusti 2011

Comedy is simply a funny way of being serious.

Nyss druckit ett stort glas med banandrink som vi kallar det. Och ätit en rostad macka med ost och marmelad. Det kallar jag en riktig frukost!

Idag hade jag tänkt att platta mitt hår. Lite extra kul sådär när det ändå inte ska regna ute (hoppas jag). Och jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder på mig. Blir det för kallt med shorts? För varmt med jeans? Leggings? Jacka? Halsduk? Ingen aning! Det återstå att se vad jag väljer! Men jag vet inte riktigt om jag törs lita på det Marielle säger, för då fryser jag oftast, haha. Och jag har orakade ben, så jag skippar nog shortsen. Haha, illa.

Jag, Marielle, Ebba och Sara tänkte ju hitta på nåt. Vi har fortfarande inte bestämt vad. Men Ebba skulle komma vid 13. Så vi får se vad dagen har att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar