tisdag 10 januari 2012

Time for school

Har typ sovit 6 timmar inatt. Och det är ju lite lite för att vara jag. Men nu ska jag snart ta och gå till bussen. Hoppas att dom inte ändrat busstider såhär efter jul bara. Men det borde dom inte ha gjort. Jag chansar iaf på att samma bussar funkar.

Idag har vi idrott också, fan vad jobbigt, haha. Eller jag hoppas att vi ska ha självförsvar! Det hade varit kul! Han har ju lovat att vi ska få ha det nån gång.

Jaja, idag efter skolan ska jag väl inte göra nåt speciellt, slutar 15:40 eller tidigare. Lär väl vara tvungen att börja på nån läxa som ska vara inlämnad om typ 1-2 veckor, minns inte ens. Men det är ju ett rätt stort arbete, som jag helt glömt bort! Smart Julia... Sen har jag ju nåt mer också, typ småsaker bara. Illa att jag inte minns vad jag har för läxor...

Jaja, nu ska jag pallra mig iväg. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar