tisdag 10 januari 2012

A kiss is a rosy dot over the 'i' of loving

Idag har vi haft en heldag på skolan. Började 8:20 och slutade så vi kunde ta bussen 15:30. Var och pratade med rektorn igen, haha. Känns som man har blivit stamkund där! Men nu var det om en annan sak som rörde hela klassen. Angående en viss lärare som inte kan det hon ska lära ut typ. Men det ska nog ordna sig!

Sen hade vi idrott sista lektionen. Och ja, kan ju säga att det blivit lite för mycket julmat och lite motion! Hade ingen ork alls. Också körde han extra hårt med oss. Dessutom skulle vi göra 20 armhävningar, och jag brukar typ göra på knä när vi ska göra 10, för att jag är lite lat. Men eftersom jag har världens blåmärken på knäna så fick jag göra alla på tå idag. Är helt chockad över att jag klarade det faktiskt!

Känns som jag hamnar mitt emellan allt och alla. Och hör inte till någon sida. Hamnar liksom i kläm. Tur det finns dom som gör att man mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar