torsdag 12 januari 2012

Draw my thing

Har suttit och spelat "draw my thing" på facebook flera kvällar nu typ! Och Alex börjar bli bättre än mig nu! Men det är en bra övning för mig att träna min engelska faktiskt. Haha. Ikväll har jag, Alex, Fredde och Kamilla suttit och spelat det. Haha, fan vad kul vi hade då, haha. Jag var seg och kunde inte stava, så jag förlorade väl typ alla gånger. Men det gjorde väl inte så mycket. Är så kul att se när nån får till fula bilder, men som alla fattar vad det är.

Idag på skolan så hade vi bara ridning. Märks att jag inte ridit så seriöst på ett tag för det var jobbigt. Men Ann-Sofie sa att vi skulle plågas idag, så man förväntade sig ju faktiskt värre! Men vi fick ta bort stigbyglarna det första vi gjorde idag när vi hade suttit upp. Så vi jobbade i nedsittning hela lektionen. Och jag är faktiskt nöjd, fick rida Duplo. Och han har jag inte ridit så mycket, så ja, man ska ju hitta alla knappar på dom, men det gick rätt fort att förstå hur man skulle rida han.

Imorn så har vi bara arbete med häst. Så vi ska typ mocka, och fixa stallet. Sen jobba med vårat arbete som ska in nästa vecka. Så det blir nog rätt segt. Sen ska jag ju åka in till skolan och ha engelskalektion. Det är det segaste med fredagar.

Men sen är det helg! Och den här helgen ser jag fram emot! Förutom söndag, för då lär jag ju ska sitta och plugga massor. Jobbigt!

Men nu är det läggdags för min del. Godnatt med er!

2 kommentarer:

  1. Vaddå börjar bli bättre? Jag är bättre ;) Iaf på draw my thing! :D

    SvaraRadera
  2. Du är bättre på engelska. Hade det varit en svensk draw my thing så hade jag varit bättre på draw my thing :D

    SvaraRadera