onsdag 11 januari 2012

Matdag!

Idag hade vi ca 30 minuters skola. Bara för jag och Emma är så duktig på att flörta med lärare, så vi slapp en lektion, haha! Så då for vi in på stan. Och eftersom kl var 9.30 när vi kom till stan så hade typ inga affärer öppnat. Så då gick vi och segade på bara. Sen kollade vi på ett ställe där dom hade balklänningar. Man tordes typ knappt ta på dom. Sen gick vi vidare till en annan affär där dom har balklänningar. Där var man ju tvungen att boka tid med nån gubbe. Så jag och Emma ska träffa han på onsdag. Man fick ju säga vilken storlek man hade och allt, typ hur lång man va. Haha, det ska ju bli intressant.

Sen gick vi och skulle äta på eastern. Fick vänta lite tills det öppnade, och sen satt vi där i typ två timmar. Efter det så kändes det som att dom ville ha bort oss där ifrån. Så då gick vi till Törnes och fikade. Också satt vi säkert där i två timmar.

Och nu har jag kommit hem och är proppmätt. Så jag tror jag skjuter upp middagen lite, haha. Så nu är det meningen att jag ska plugga. Får se hur det går med det. Men jag måste verkligen göra det!

2 kommentarer: