onsdag 18 januari 2012

Hundvakt

Idag har varit en trevlig dag!

Började med skola, slutade vid lunch. For in och åt pizza på via grande med Emma och Erica. Supergod pizza var det! Sen flummade jag och Emma runt på stan till kl 15, då vi skulle prova balklänningar. Det var faktiskt riktigt roligt! Och vi provade massa olika. Vi blev dock kär i den första vi båda provade. Vi beställde en varsin i en annan storlek som passade bättre. Betalade handpenning 300 kr var. Så nu har vi fixat balklänning! Härligt!

Sen for jag hem. Skyndade mig att äta middag. Sprang till Carina och packade lite saker tills imorn, då jag ska ta med mig Parad till ridhuset och rida lite. Sen sprang jag till andra grannen Leo. Och satt hundvakt där fram till nyss. Och nu ska jag ta mig en snabbdusch, för att sen gå och lägga mig.

Har dock inte fått så roliga sms den här kvällen. Mår dåligt över det. Men jag måste tänka på mig och mina känslor i första hand. Har ju varit väldigt dålig på det förut, men jag måste verkligen skärpa till mig. Onödigt att göra nåt som man inte är 100% säker på att man vill. Kunde väl ha gjort det på ett bättre sätt, men bättre sent än aldrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar