lördag 14 januari 2012

Storbloggarn!

Idag har jag hunnit med rätt så mycket faktiskt!

Vaknade av väckarklockan vid halv 9. Snoozade till 9. Gick iväg till Carina och red vid halv 10. Var en jättemysig och trevlig ridtur! Massa galoppande, så man höll ju värmen i alla fall.

Sen när jag kom hem så gjorde jag värsta lunchen. Äggröra och prinskorv. Sen tog jag mig en dusch.

Gick upp till bussen för att åka till Alex. Då kommer Leo min granne och undrar om jag vill åka med han för han skulle ändå till stan. Och snäll som han är så skjutsade han faktiskt mig hela vägen till Ås. Så nu är jag hos Alex och chillar. Han står just nu i duschen, så jag passar på att sitta lite vid datorn då.

Märker också hur mycket jag har saknat musik! Känns som jag inte lyssnar på musik nu för tiden. Har ju lyssnat fem gånger på typ alla låtar på min spotify. Och nu har jag ingen mobil med låtar på. Så jag kan ju inte lyssna när jag åker buss heller.

Nu får min mobil ta och bli hel. Lär väl ta typ en vecka till. Men då kommer jag verkligen uppskatta min mobil! Att det faktiskt går att lyssna på musik bara. Det tog man ju faktiskt för givet förut.

Visst det går väl att lyssna på musik på den här med. Men då är ju problemet att jag inte har nån sladd till datorn så jag kan föra över några nya låtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar