tisdag 17 januari 2012

Hej hallå, morsning korsning

Idag har jag fått mig lite sovmorgon. För jag ska iväg på Hälsocentralen och kolla mitt knä igen. Och nu jäklar måste dom ju kunna göra nåt åt det. Sist jag var dit så sa dom bara åt mig att äta ipren. Ja men smart där, det är ju fan bara en tillfällig lösning! Nu har det blivit värre för det var ju i vänster knä, nu börjar jag få problem med vänster höft, vänster sida av ryggen och nacken osv. Till och med ända upp till käken. Jag kan typ knappt tugga på den sidan eller gapa. Så nu tycker jag att dom borde kunna göra nåt åt det.

Nej nu ska jag ta mig en liten promenad dit och se vad dom säger. Passa på innan jag fyller 18 ;) Tror det är då det börjar kosta.

1 kommentar:

  1. Säg till dom o kolla allt nu då. Så du kan bli av med det någon gång !

    SvaraRadera