onsdag 11 januari 2012

Läggdags

Nu är det nog dags att sova lite för min del. Jag har ju börjat på arbetet nu i alla fall. Har gjort 2 av 8 uppgifter. Men insåg ju nu att det gick rätt så fort när man väl började. Men jag insåg också att jag hade glömt en bok som jag behöver på skolan på fredag, och till det där arbetet. Eller ja, det förenklar ju det hela om jag hade haft den här.

Imorn så ska vi bara rida sen slutar vi till lunch. Det blir skönt. Då kanske jag hinner göra lite mer på arbetet innan jag ska rida med Carina. Ska bli härligt att äntligen komma ut en sväng på hästryggen. Sist var ju faktiskt en vecka sen!

Har klippt mammas hår ikväll. Hon blev väldig nöjd. Hon sa att hon var mer nöjd nu än sist hon kom hem från frissan. Det är väl ett bra betyg? Haha. Jag är så duktig så!

Nu ska jag sova, ska upp kanske 7 imorn. Värsta sovmorgonen! Godnatt med er :)

1 kommentar: