tisdag 3 januari 2012

Körlektion

Nu ska jag snart fara in och ha min tredje körlektion. Hoppas på att det kommer gå bra.
Det är nämligen så att jag har lämnat in min mobil på lagning, och där hade jag skrivit upp vilken tid jag skulle köra. Och nu minns jag inte det. Men jag har för mig att det var antingen halv 12 eller halv 1. Så jag far väl in till 11 så får jag plugga lite teori om jag får vänta. Jag måste verkligen ta tag i pluggandet känner jag.

Igår så for jag pappa och Linnea och hälsade på hemma hos farmor. Och inte för ingenting, för gissa vilka som var där?! Jo Anna och Malin, mina tvillingkusiner! Det var så himla roligt att träffa dom igen. Med tanke på att man nästan aldrig träffar dom nu för tiden, eftersom en bor i norge och jobbar och andra i sthlm och jobbar där. Nej det var verkligen kul det!

Hur lång tid tar det innan man får tillbaka sin mobil som är på lagning föresten? Jag blir ju gaaalen!

2 kommentarer: