lördag 3 december 2011

Ridit i snöstorm idag.

Tog mig en ridtur, och det blåste mer och mer ju längre jag red. Så när vi var påväg tillbaka så såg man knappt vart vägen var. Vi hittade även en väg med perfekt underlag! Så vi kunde trava en liten bit, ca 500 meter. Så nu jäklar ska vi börja sätta igång dom! Sväva var så duktig så! Jäkligt duktig för att bara vara 5 år faktiskt! Hon tyckte det blev lite jobbigt ett tag, så det blev nåt galoppsprång. Men då bröt Carina av till trav igen, och då gick hon då på hur snällt som helst i trav. Dutti liten tjej.

Nu har jag nyss tinat upp mig med en varm dusch. Ska snart iväg med Marielle och Marcus och käka nåt, börjar faktiskt bli rätt hungrig. Blev ju ingen lunch för mig, eftersom jag åt frukost så pass sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar