torsdag 8 december 2011

Luciatåg

Idag så har vi tränat på vårat luciatåg med klassen. Till en början var det helt kaos, och jag fattade ingenting vad vi gjorde. Men sen körde vi igenom hela programmet två gånger, och då gick det faktiskt bra! Jag ska se till att lära in programmet bara! Lite komplicerat var det allt, men det fixar jag!

Sen for jag hem och red med Carina. Vi både travade och galopperade en hel del. Det känns skönt att få sätta igång dom igen efter skrittvilan. Parad var så överlycklig över att få galoppera! Det var så kul!

Nu har jag suttit vid teven och datorn om vartannat, tänkte gå och lägga mig i tid idag. Blir skönt det. Jag behöver verkligen sova hur mycket som helst för att orka med dagarna! Jag fattar verkligen inte varför. Jag behöver typ dubbelt så mycket sömn som alla andra känns det som.

Jaja, nu ska jag ta lite glögg och pepparkakor, och sen blir det sängen!

1 kommentar: