lördag 24 december 2011

God Jul!

Har precis öppnat min första julklapp, haha. Kunde inte hålla mig längre än såhär. Den var från Carina i alla fall, och den innehöll massssssa godis! Typ fyra olika chokladaskar och lite till, plus pengar. Hon är så snäll så! Och hon vet att jag gillar godis, haha.

Nu ska vi snart äta frukost med hela familjen. Kl 10 hade vi bestämt. Sen far vi en sväng till farmor och hälsar på, hon ska få julklappar av mig också, haha. Efter det gissar jag på att vi far till Gällö nästan direkt, ska fråga. Och där ska vi fira jul, blir säkert riktigt trevligt det!

Imorn firar jag och Linnea jul med mamma, så då far vi ju till momma och moffa som vi alltid gör på juldagen. Träffar hela släkten och sådär, det blir kul. Det är inte så ofta som man får träffa vissa av dom, så då är det kul att vi har sån här tradition på juldagen, så man verkligen får träffa alla. Så det blir som två julaftonar.

Ha en trevlig jul allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar