tisdag 27 december 2011

Jobbat

Idag har jag jobbat.

När vi skulle ta ut hästarna så var det sån snöstorm så vi såg inte vart vi gick. Så hästarna fick stå inne ett tag. Sen när det började lugna ned sig så kunde vi ta ut dom. Men det har varit lite från och till hela dagen. Såklart skulle det vara världens snöstorm igen när vi red ut. Man såg fan ingenting, tur jag hade en häst framför mig så jag såg ungefär vart jag skulle rida. Fredrik flög av Alfons, för han fick ett sånt där jävla dampryck. Också när man har på sig overallerna så glider man ju bara omkring i sadeln. Så sen åkte han in och kollade upp sig. Så han kommer inte imorn.

Sen körde vi småponnysarna inne i ridhuset medan Arvid red Toppen. Helt otroligt att Toppen inte reagerade mer än han gjorde. Han blev typ inte ens rädd!

Nu har jag nyss kommit hem, och jag har kämpat med att få igång datorn, den ville helt enkelt inte starta. Men sen kom jag på att jag spelade sims3 igår. Så jag tog bara ut skivan, och sen gick det lätt som en plätt att starta. Hur kan det vara så jobbigt att starta upp med en skiva i?

Nu är det snart mat. Och imorn ska jag jobba igen.

1 kommentar:

  1. Därför att ostskivor inte ska vara i datorn! Knasboll! ;)

    SvaraRadera