torsdag 29 december 2011

Körlektion

Idag har jag haft körlektion. Det gick faktiskt bra. Jag kom ihåg sen sist och sådär. Börjar vänja mig bilen mer och mer. Men skulle behöva övningsköra med typ pappa eller mamma i stan känns det som.Så jag lär mig alla högerregler osv. Det är sånt jag måste öva på, så man ser om man har väjningsplikt eller inte och så. Och jag svänger tydligen för tidigt i vänstersvängar, det borde jag också öva på.

Men jag är faktiskt nöjd med dagens lektion!

Sen gick jag på stan med Marielle och Agnes en sväng. Var tvungen att byta en behå som jag fick av mamma i julklapp. Såklart fanns inte samma i min storlek. Eller näe det fanns typ ingen i min storlek. Men sen när jag hittade en i min storlek så var den för liten helt plötsligt. Och på den behån var jag tvungen att ta en hel kup-storlek större och även större runt om. Man blir så förvirrad när alla har så olika storlekar. Man fattar ju ingenting.

Sen köpte jag en fondation och lite smycken.

Nu har jag nyss kommit hem, var ashungrig så jag tog en banan direkt. Men det blev jag inte så mätt på, så jag ska fixa nåt mer att tugga på nu tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar