måndag 19 december 2011

Godmorgon

Nu sitter jag på bussen påväg till skolan, medan typ alla i klassen börjar vid 13. Lite sur är jag nog.

Jag har jobbat hela helgen på vålbacken, det har väl gått bra det med. Förutom att jag drog på mig lite halvt ryggskott i lördags. Ont som fan, men det börjar gå över lite nu.
I lördags så körde vi först småponneyna, sen red vi ut en sväng. Jag red Glamour. Har inte ridit henne förut, men hon var ju trevlig. Men man kan ju inte säga så mycket efter en skrittur bara.
Sen igår så kollade vi lite när dom löshoppade några hästar. Sen efter lunch red jag två inne. Först Duplo, och han är en bra lättsam häst det! Man kan typ göra vad man vill med han! Sen red jag dream, tog gummisnodden på henne. Det är ju bättre än att hon skulle köra upp huvudet hela tiden. Men där på slutet blev hon faktiskt rätt fin hon med.

Idag efter skolan så har jag min livs första körlektion. Sen är det väl sista buggen för den här terminen, och nu menar jag verkligen den sista! Om min rygg pallar alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar