torsdag 1 december 2011

Jag vet vad du tänker!

... "Det var på tiden"

Ja, jag vet att det var ett tag sen. Men jag gör massa om dagarna och när jag väl får tid över så passar jag på att kolla facebook och annat.

Måndag: Då kom vi ju hem från Stockholm 6 på morgonen. Så jag for hem och gick och la mig direkt. Sen ringde väckarklockan för jag skulle upp och rida. Efter det var det bara hem och äta, sen direkt in på buggkursen. Ååh så roligt vi har det!

Tisdag: Skola som vanligt och sen gick jag på stan ett tag med Emma. Sen for jag hem och slängde i mig lite mat, för att senare åka vidare till furan för ännu mer bugg. Hade riktigt roligt där faktiskt, och det är så kul att träffa alla där! Fast en viss person förstörde slutet av kvällen. Men största delen av kvällen var grymt kul.

Onsdag: Skola som vanligt. Sen slutade vi vid lunch, så jag, Emma och Agnes åt lunch på Kina. Efter det var det julklappsshopping som gällde! Shoppade upp alla mina pengar, så nu får jag vänta med att köpa ridbyxor.  Men jag är faktiskt riktigt nöjd över alla julklappar jag har köpt. Sen skulle Emma köpa ett bett, så vi for in på travet. Det fanns inte rätt storlek så hon fick beställa hem. Sen blev Agnes så kissnödig, så då bestämde vi oss för att göra ett besök hos Tomas. Han var så himla trevlig, och kom ihåg både mig och Agnes. Kul att komma tillbaka dit en stund, har ju saknat hästarna! Och Tomas är bra rolig han med!

Idag: Vi gick bara till lunch idag. Och det var endast ridning som stod på schemat. Fast först skulle vi planera vad vi skulle göra på öppet hus eller vad det är. Vi ska hoppa med små ponnytravare medan några tolkar bakom. Ojojoj, det kan ju gå som det vill, haha. Sen åkte jag hem och bakade kladdkaka som jag tänkte bjuda klassen på. Och slog in massa julklappar. Det är så mysigt att göra paket! Och sen for jag och red, Parad är så söööt! Nu har jag nyss ätit middag och tagit mig en dusch. Ska städa lite på mitt rum, och sen gå och lägga mig.

Här får ni lite bilder från Stockholm!









1 kommentar:

  1. Duktigt Julia! Du är ju nästan bättre än mig på att blogga ;)

    SvaraRadera