fredag 2 december 2011

Dans ikväll!

Idag har vi haft det himla kul på skolan. Vi skulle ju prova att tolka med skidor efter ponnysarna. Jag och Agnes skulle rida på en varsin så fick Emma och Erica prova tolka. Ponnyn som Agnes red ville inte riktigt både bli riden och att nån skulle stå bakom på skidor samtidigt. Han blev rädd för draglinorna. Men den var inte heller riden så mycket. Men med Rulle som jag red så gick det finfint! Vi travade på som bara den vi. Sen på slutet skulle jag prova att galoppera med han, haha. Oj oj oj vad fort det gick innan jag äntligen fick igång han i galopp.

Dom där ponnyerna är egentligen travhästar och van att ha en vagn bakom sig. Men tydligen även inridna. Haha, ååh så roligt det var!

Nu har jag nyss gjort mig iordning för dans. Får skjuts till mamma nu snart så ska jag vara där ett tag innan jag åker på dans. För annars har jag ingen skjuts härifrån. Sen ska jag dansa hela kvällen lång! Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar