lördag 27 oktober 2012

Sammanfattningsvis

Shoppade på rea för nån dag sen. Supernöjd. En ny bh för 75kr eller vad det var, och mysstrumpor tvåpack för 50 kr.
När jag sov hos Malin fick jag låna ett par såna mysstrumpor, efter det har jag inte kunnat vara utan ett par såna. Så jag var tvungen att köpa likadana. Bestämde mig för att bara ha på mig dom när jag myser hemma, men så blev det ju inte, vill ju inte vara utan dom nu, haha.

Man ser ju bhn lite där under, haha!


Jag har även hunnit med att fika med Mimmi på stan, följt med mamma för att köpa en mobil, ridit en gång till, kollat på hockey med Marielle, träffat Emma en sväng, osv sen sist jag skrev.
Inget plugg än så länge, vilket jag har lite ångest över, så imorn ska jag fanimig sitta hela dagen! Lycka till med det Julia, men jag måste! 


Har börjat planera julklappar också! Man måste ju börja i tid vet ni! Och önskelista har jag skrivit. Så nu börjar jag bli redo inför jul. Jag vill ha första advent nu! Det är så mysigt det! Överst på önskelistan står en ipad! Sån skulle jag verkligen behöva nu! 

Ikväll har vi varit och hälsat på familjen Haraldsson. Dom har ju nyss varit i new york, så vi fick se bilder där ifrån. Superhäftigt! Så nu vill jag dit också! Marielle, vad tycker du om en weekend nånstans? Typ Paris/London/NY eller nåt häftigt ställe? 

Nej nu ska jag ta mig en kopp te, sen ska jag väl lägga mig i tid. Så jag orkar upp och plugga imorn. Segt, men som sagt jag måste.
Ja ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar